Giant Kids Run 2011

Jom skodeng kat sini :- Giantkidsrun

Oleh kerana aku akan mengikuti "Run For Fun" maka tercari-cari blog tentang berlari dan terjumpalah satu acara "GIANTS KIDS RUN 2011" yang hanya dikhususkan untuk kanak-kanak. Aku teringin nak tengok anak-anak aku aktif bersukan cam gini maka aku akan mendaftarkan nama budak dua orangtu. Oleh itu aku akan memaksa mereka untuk berlatih dan sudah pasti akupun kena berlari sama maka usaha aku untuk kurus akan lebih cepat tercapai (berangan sudah!!)

Ok antara lain untuk "Giants Kids Run 2011" nanti :-

Tarikh : 16hb September 2011, Jumaat (ada masa lagi berlatih)
Tempat : Taman Metropolitan, Kepong
Umur : Dari 4tahun hingga 12tahun
Jarak : Dari 400meter hingga 3.2km (bergantung kepada kategori)
Yuran : Bayaran sebanyak RM15 setiap anak dan pembelian minimum RM20 dari penganjur.
Penganjur : Giant Hypermarket terpilih
Lebih lanjut : Untuk maklumat dan pendaftaran di sini :-Giantkidsrun. Register NOW!!! Registration closes on 2nd September 2011 or upon reaching 3,000 participants, whichever is earlier. (katanya)

Aku WAJIB KURUS...

Comments

Popular Posts