4hb June.... Winning with Passion....

Hari ini terpilih untuk pergi seminar "Winning with Passion" oleh Master Trainer Dr Lawrence Walter Ng di Hotel Swiss Garden, Jalan Pudu. Memang pada asalnya aku memang rasa cuak sesangat sebabnya seminartu dahler hari sabtu pukul 2.00 petang lak tu, kalau dapat yang sessi pagi ok gakler... Tapi bila dah duduk dalam bilik seminartu memang langsung termotivasi dan rasa gembira sangat sebab dipilih, harap2 aku akan terus menjadi ZILA yang baru....

Sebelum gi sarapan di Ar-Risyad aku makan gak ni...
biskut oreo (1) dan biskut muzic (1)

SARAPAN : Aku makan tosei separuh sebab separuh lagi dah dibaham oleh Azalia dan kopi secawan...

Lepaihtu membasuh kain diselang2 dengan makan kudapan2 tidak berguna seperti
Biskut oreo (2), Biskut muzic (1) , pulut panggang (1), roti bersalut telur (aku yang masak) sekepingler gak.. entah tak ingat lagi...

Ok sebab akuni memang tak akan nak drive masuk KL sudah tentulah LRT menjadi pilihan hati maka akupun naik LRT di Sri Petaling dan berhenti di Plaza Rakyat.. Mak oooi jauh gak nak gi Hotel Swiss Gardentu rupanya.. tak per nak dapat ilmu biar susah sikitkan....

Dr Lawrence Walter Ng
yang memang membuatkan aku teruja...
PETANG : sandwich, fried carrot cake dan popia goreng... (tea break) tapi tak sempat nak minum kopipun... sebab semangat nak kasi menang grup B yang terbaiktu....

Kira cam exercise gak sebabnya nak jalan dari swiss garden ke stesen LRT Hang Tuah tu memang bertuah sungguh amat jauhnya.... dahler dalam LRT kena berdiri lak... memang exercise...

MALAM : XO sungguh... aku makan per nak tau, aku singgah A&W dan beli 1 set XXXtra long Coney Dog, Double Mozza burger (2 ala carte) ... so yang aku makan malam ni dengan jayanya ialah... separuh XXXtra long coney dog dan separuh gak double mozza burger uwwwwwa.... dan gak minum agak separuh air root beer yang besartu.. mak oooi.. wau.... entahler berapa kalori malamnijer...
Jumpa laman web yang baguih gakni...
ekesihatan

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts