18hb June... The Fundamentals of Technical Analysis


Harini der CPE course di HQ Jalan Ampang yang bertajuk "The Fundamentals of Technical Analysis" oleh Mr Mohammad Ashraf maka sudah pastiler ada makanan yang kadang-kadang tidak diperlukan tapi nak gak makan... camner... Okler tang coursetu seperti biasa hanya memenuhi syarat-syarat nak renew license, ilmunya dari dulu belajar technical analysis ni tak pandai-pandai...

Ok tengokler apa yang aku makan harini...Oleh kerana aku tahu der sarapan yang disediakan walaupun pukul 10.30 baru der aku tahankan diri dari amek sarapan seperti selalu aku lakukan. Tapi masalahnya mana leh tahan aku selalu makan awal pagikan...

SARAPAN(10:30pagi) : bihun goreng (tak sikit), karipap (1), nescafe

TENGAHARI (1.00tengahari) : nasi sesedikitnya, isi ikan masak masam manis, kobis, ayam kari seketul..

PETANG (3.00petang) : seri muka (4 ketul gakler tapi kecik damitjer) dan kue gelang (3ketul)

MALAM : aku makan suhun semangkuk kecik, ayam seketul, tak hengat lagiler...

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts