23hb Jun ~ amanlah hari ini

Mulanya di sini takkan ku ulang lagi,,, oleh itu SeNyUm... SeNyUm seindah suria....maalumler aku belajar cara senyum masa kursus semalam.....
Aku memulakan hari dengan 1/2 nescafe 3+1.....
sArApAn ♥:♥ mihun + kuetiaw kedai sebelah (RM2)...
Senyum cam ginipun boleh...

TeNgAhArI ♥:♥
Nasi sesedikitnya, ikan patin (ehm.. sedapnyer), kerabu mangga dan ulam-ulaman.... sambal belacan... bestnyer kedai sebelah (RM5)dna nenas sepotong....

PeTaNg ♥:♥
Aku minum ovaltine cara aku... kue seri muka 2 potong, dan jugak aku hirup sup, ngan sayur peria goreng... goreng pisang (1)..

mAlAm ♥:♥
Pizza Hut, Giant Bandar Kinrara.... kat sini best sebab tak ramai orang yang pasti service dia ok lerkan... aku makan chicken wings (2), chicken soup sikit, lasagna (ni kebanyakan aku yang makan)....
Ni budak sangat suka Pizza kalau dak dia selalu ngat cakap nak makan pizza tiap kali mai Giantni malas nak makan Pizza ingat nak gi Secret Recipe...
Pizzani aku tak makanpun just amek sikitjer dari Azalianya portion... Azalia dah dua keping, Atikah satu setengah so memang kalau aku teringinpun tak boleh dah sekarangni, budaktu dah pandai makan....
Chiken wings ni ada 6 ketul aku makan 2 ketul yang lain suamikuler....
Lasagna ni aku yang punya... teruk tullerkan... kiranya aku yang makan sebab budak dua orang tak suka, suami aku cuma nak rasajer...
Aku WAJIB KURUS...

Comments

Popular Posts