Follow Me......

Rabu, 1 Jun 2011

1hb Jun.... masuk jun jangan malu2

Untuk ingatan : Karipap (sebiji) = 130 kalori Banyakkkan..... hindarkanlah.....
Tu dia dah maipun puan junni.. puan may dah pergini... so semoga aku akan menjadi lebih baik dari dulu2 Insyaallah... Pagini dua budak kecik ikut ayah diaorang

SARAPAN : ok aku minum kopi Radix keluaran HPA ngan roti kismis (3 yang kecik)
lepaihtu gatai ikut sham mimum kat sebelah teh "o" limau panas (RM1.30)
Radix tu tenaga untuk 23g yang diminum bersamaan dengan 108kcal.
roti kismistu pulak kalau 100g(sebungkus 280g) kalorinya adalah 300kcal.
so untuk sarapan yang pertama akunyer kalori lebih kurang 300 kot... guanonyer gini sebabnya aku disarankan untuk mengambil hidangan dalam 330jer... isyh bio betik roti kismistu nyer kalori agak tinggi sebabnya sebungkus katakan 300g sekalipun dan kalau 100g kiranya saiz hidangan dia bahagi 3lerkan ... idakler sebanyak manapun kan.. patutler akunya badan saiz dia dah jadi laguni sebab kalau takat roti kismistu kalau aku hentam separuh means 140g senang2jerkan... isyh2 selalu cakap aku makan sikitjer tapi awat badan aku gemuk... keh2 keh2 dah taukan so kena usahakan...



LUNCH : Nestum 3+1 Fruits (Apple & Cranberry)~ Energy = 101kcal... gitu.. dasat akuni boleh tahan tak ni... dan nenas...


PETANG : Susu soya...

MALAM : nasi sedikit, ikan pari masak asam pedas(1), ikan keli goreng(1), dan jugak sambal belacan.....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...