5hb June... Mood swing...

Ingatkan dengan seminar semalam aku boleh lebih baik.. no hancur hari ahad ini sahaja belum pergi ofis lagi esok, mood aku turn 360degree.. bukan passion tapi tension, aku yang pilih... oh TIDAK,,, CHANGE entahler bila....

SARAPAN : Nescafe, roti kismis 5 kot, popia basah 2, pau 1, mangga sebiji,

Lepaihtu membasuh kain sebelum pergi ke IOI Mall nak tengok KUNGFU PANDA 2 yang first time beli tiket guna online caiyok ler makcik Zila makin techno...

TENGAHARI : sebelum masuk panggung singgah sat kat kedai My Rice kat depan panggungtujer.... kedai dia memang comeller... mengadap tasik yang tak berapa nak bersihtu tapi okler,.... ok kitaorang amek lousiana chicken ker per tapi cam satu set kat kfctu yang dua ketul tu... der kentang goreng ngan air bikarbonat tapi rega RM11.00 ++++. nasib amek setni jer tak nak amek yang lain sebab takut nak mencuba... bolehler lapik perut sebelum masuk tengok kungfu panda...









dalam cinema lak MELANTAK.... 1) CHEEZEL 2 bungkus aku makan tak tauler memangler padahal masani takler TENSION ngat.... 2) popcorn tapi tak banyakler...
ok fakta cheezel tu gini untuk 15g adalah 78kcal tapi sebungkus adalah 60gm maka tenaga = 312kcaltu... gitu sekali yerk... tapi sedar tak ni...

lepaih habis KUNGFU PANDA 2 tu sebab dah janji ngan dua beradikni maka aku pergi POPULAR book sebab diaorang nak buku. so belikan ajer sebab aku memang suka kalau diaorang nak buku dari belikan mainan entahler sebabnya kalau mainan murah taujerler bukannya tahan ngat... nak beli mainan mahal sikit tak mampu lak.. so buku adalah yang sesuai sesangat untuk budak dua orangtu. Memang aku akui buku diaorang dah banyak tapi bagi aku bukan membazirpun sebabnya aku memang jaga buku-buku budaktu dengan elok. Entahler sebabtu ajer aku boleh TENSION... NO aku kena POSITIVE... Energy datanglah... aku tak nak sedih, aku tak nak kecewa... aku nak berjaya aku nak jadi aku yang dulu, BERANI, PERCAYA DIRI, GEMBIRA, BERSEMANGAT dan etc... dahler ceritani..

PETANG : Kedai Pelita.. aku hanya minum kopi yang amat pahitnyer, dan jugak sedikit mi goreng (Ika yang punya)...

Pergi pasar malam beli ikan dan barang dapur... (habis RM50 gak- ikan RM25, bawang dll RM12, yong taufu RM14)....

MALAM : yong taufu tapi tak banyak tapi banyak minum sup diajer...

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts