Fahamkan kenapa aku Wajib Kuruih!!!!

Hanya Kenangan semasa mendaki Gunung Kerinchi, Indonesia. Kenangan yang begitu manis dan berharga sekali. Aku yang pompuan satu-satunya pakai topi, masatu berat akupun dalam 55kg ke 57kg jugak....
Gambar terkini aku semasa pertunangan adik bongsu aku....
Masa dinner OSK bulan April lepas... dahler gemuk nampak sangat dah berumurnya...
Lagi semasa dinner... benci tengok gambar dinnerni...
Lagi-lagi Dinner, masa tengok gambarni memang insaf sekejap... alahai...
Isyh tak tergamak rasanya tengok aku sendiri...
Gambar masa boling antara Bandar Puchong Jaya branch ngan Taipan branch..
Dinner dengan budak ofis plus sambut besday aku di Chicken Hartz, Sunway Pyramid
Tak boleh nak cover dah memang begitu jelas sekali....
Kalau bergambar gini boleh tahan sikit kot...
Ini lak gambar paling TERKINI aku semasa menghadiri kursus BTF di Suruhanjaya Sekuriti...
Tak tergamak nak kutuk diri sendiri.. tapi memang dasatler sekarangni.. INSAFLAH....
Malas nak komen lagi... Kalau tak sedar lagi memang tak tauler nak kata apa lagikan....
♥ Aku WAJIB KURUS...♥


Comments

Popular Posts