3hb jUNE... jumaat...

Harini jumaat seronok sebab dah habis seminggu tapi yang tak best ialah kena gi kursus esok kat Swiss Garden(nasib sekerat harijer)... Memang nak sangat ponteng kerja tapi apakan daya kena gak kan...

SARAPAN : karipap (semalam dik Ya makan tak habis aku letak kat dalam handbag so pagini aku ternampak so aku telanjerler... lepaihtu makan yogurt LiteYO (nutrigen) tak sedap ler sangat tapi fakta pemakanan dia gini:
135g(dianyer berat)
ENERGY : 115kcal PROTEIN = 54g FAT 0.5g dan KARBO = 22g (GLA ni aku tak tauper 87.7mg)
dan aku makan 2 keping roti putih... okler kot ngam2ler

antara Breakfast & Lunch : Kopi Afiq bagi der buah tunjuk langit.. tapi kopi tak pahit langsung...

Tengahari : balik rumah sebab tak masak tadi.. akupun makan sekali.. yeha...
nasi sedikit, ulam2an amat banyaknyer, sambal tempoyak, dan sayur manis dengan banyaknyer...sedikit ikan,

Petang :daging goreng, nestum bancuh sendiri( manis sedikit)

sebelum tidur : kopi sedikit...

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts