15/06~ JANGAN ADA DUSTA....

Harini jangan ada dusta yerk....

BREAKFAST :- teh "O" (1 mug), roti toast'em (2 keping), makan goreng bendi satu sudu, dan satu sudu sambal ikan bilis.... lepaihtu makan satu lepat pisang... bila nak insafni...

10:30am :- milo

TENGAHARI :- NESTUM (bukan 3in1 tapi nestum + susu)

PETANG :- Mr Allan our regional director mai branch visit so dia ajak minum di Station One(dekat dengan ofis) so aku order hot coffee...
Gambar dari http://aaagiclee.com/

MALAM :- oleh kerana kelaparan aku memang melantak.. camner nak jaga kalorini...
>> bihun goreng (kak ida bagi- alamak pinggan dia kena pulangkan...)
>> nasi sesedikitnya, ikan bawal best, ikan masin (niler pasal aku makan...)
>> kue talam ubi dan lepat pisang....
>> ni ha kerepek per tah... OH TIDAK, masih ada dusta... sia-sia sahaja aku kurang makan tadi.... kena CHANGE.....

Memasak per pagi tadi :-
>>sup ayam + kentang
>>goreng bendi +udang& telur
>>ikan bawal masak sinchuan...
tapi tak bawakpun bekal...

Aku WAJIB KURUS...

Comments

Aleen Aiden said…
ikan bawal sinchuan,bunyik macam mabeles!xpnah try.hee
cho_zila said…
masak sinchuantu memang sesenangnyer dan yang penting sedap.. kalau tekak tak berapa selera leh masak...

Popular Posts