26hb June 2011.... Masih di Carre4

Harini kerja selama 12jam (wau cam tak percayajer..) sebab aku kena mula kerja dari pukul 10am - 10pm berduajer ngan Mey, alahai kesian kami. Ok jom tengok apa yang aku makan untuk hari ini...

Untuk sarapan pagi mak mertuaku, aku tapaukan dia Nasi Kerabu yang dibeli di Gerai di tepi jalan TUDM, Kinrara. Aku suka makcikni punya nasi kerabu, kira masyukler sikit dari kalau aku beli kat Pasar Malam @ Pasar Ramadhan(terutamanya)... Aku beli dua konon satu nak tapau gi Carre4 tapi terlupa lak..
Pemandangan gerai tepi jalan TUDM Kinraratu, tapi gerai makciktu takderler pulak...

SARAPAN : mula-mula makan karipap 2 ketul, dan kue katak(tak tau nama dia tapi kuetu yang hijau inti manis kat dalam seperti ditunjukkan model di bawah...

Model comel yang marah ibu dia sebab tak beli banyak kue ini, dia kata "adik suka kue ini ibu".. patutnyer aku cuba buat kue inikan ....

Still SARAPAN lagi gi kedai mamak pulak...
Makan tosei tak habispun mungkin separuh, teh tarik segelas dan telur separuh masak sebiji...
Bestnyer teh tarikni...

11:00am : Kopi dalam tin (Ali Cafe)

2:00pm : Kacang seperti dibawah..

Yang telah tertulis seperti gini Tenaga (100g) = 618kcal maka sebungkus kacang ini (40g) bermakna ada 247kcal.. giloskan kecikjer tapi mak ooooi hengat sikit lain kali...

Pukul 2:30petang gitu : Makan kat kedai per tah cam Little Penangker tahler...



Lupa per namanya tapi aku rasa sedap gak dia masak tak hanyir sangat rasa telurtu... boleh datang lagi makan kat sini..

PETANG : Minum air coke (1), air asam jawa (1)

MALAM (8:00pm) : Miss Yau belanja McD, so makan Mc Chicken, coke lagi dan fries... best sebab lapar ngat...
Balik rumah makan lagi tau .. makanper!!
OMG >>> OMG>>>> mi goreng sedap pulak... I'm sorry...

Aku WAJIB KURUS...

Comments

Popular Posts