Follow Me......

Ahad, 12 Jun 2011

10hb Jun-12hb Jun .... HOLIDAY....

OK-ok... secara logiknya walaupun kita bercuti tapi agenda nak KURUSkan badan untuk kesihatan patut berjalan seperti sediakala tapi kalau aku dah balik kampungtu memang HANCUS MANCUSSSS, KANTOI MANTOI, makanan yang biasapun jadi luar biasa pada aku... memang rindu sangat nak makan kat rumah kampung yang bertuah sekali.... Ok pagitu masih di hotel.....

10June... inilah kisahku.,,,,
SARAPAN : free dua kupon breakfast, Atikah kena bayar RM8 sebab dia tinggi...
seingat akuler aku makan
>> roti bakar 4 keping.. sebab akunyer 2jer tapi budak dua orangtu tamak sesangat tapi tak habis aku gak yang kena makan....
>> mi kari tapi dianyer mangkuk alahai keciknyer.... okler...
>> bubur nasi gak kecik mangkuknyer...
>> air mangga dan kopi "o"...





TENGAHARI : dikedai makan simpang nak gi LUMUT lupa lak nama dia..
Ni memang puas hati sesangat.... sedap weh....
>>nasi memang sedikit sesangat sebabnyer aku amek banyak gak untuk aku dan budak dua orang tapi budak dua orang tu makan punya banyak dapatler sikit... tapi okler...
>>ikan keli bercili sedapnyer...
>>ulam2an yang memang marbelesssss...



PETANG : dah balik rumah kampung tercinta.. tak ingat dah makan punya banyak so untuk catatan dari waktu ini dan seterusnya aku memang LUPA.. memang tak ingat...
tang makan memang sedap
tapi MALAM aku makan nasi gak.. sedapnyer der maman ... isyh sedap...

11/6-12/6... Memang sukar nak meneruskan diet ini...
Lupakan ajer aku memang tak hengat... tapi makan bersungguh2 entah berapa kalori yang masuk badan wallahualam....
Aku WAJIB KURUS...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...