Maman.. habis diet aku....

Cerita pasal maman yang telah meranapkan tekad dan azam aku TAK NAK makan nasi sepanjang bulan puasa.. Kenapa aku makan juga sebab maman kena makan dengan nasi baruler ada umph. Bahayakan maman ini.. tapi bila hati dah suka semuanya indah belaka.. aku tetap dengan keputusan apa nak jadipun jadilah. Maka pada hari puasa yang keempat dengan semangatnya akupun ambik maman dalam peti ais bekalan dari emak ngan apak masa balik kampung hari itu.. Kalau aku biarkan mamantu nanti bukannya ada orang nak makan, hanya aku sorang yang makan bendani.. so apa lagi makanlah aku dengan penuh semangat macam dah lama sangat tak makan nasi..

Inilah rupa bendatu, tenyeh cili paditu tambahkan pulak ikan rebus goreng..
terangkat tak payahlah makan dengan benda lain lagi..

DIARI RAMADAN 2012

Boleh tahan jugaklah tidaklah makan banyak tapi masalahnya badan akuni idakler mahu turun lagi.. Untuk pengetahuan aku sendiri, menu diet Herbalifetu aku tak ikut lagi maalumler adajer execuse yang aku berikan.. memang tak kurusler akuni gamaknyer.. tolong aku nak kurangkan berat badan aku di bawah 70kg.....

Aku WAJIB KURUS...

Comments

Popular Posts