Gemuk terus menjadi-jadi...

Kesudahannya sehingga kini aku semakin gemuk dan gemuk dan gemuk. Aku nak gak kurus namun hakikatnya payah sesangat dan yang paling tak seronok aku semakin malas.. malas.. malas dan semakin hilang upaya untuk melakukan sesuatu yang sepatutnya untuk menjadi lebih sihat, kurus dan berbahagia.

Kejamkah dunia ini kepada aku? oh tidak aku yang kejam pada diri sendiri... bila nak mulakan langkah yang berterusan untuk terus mengingati yang aku kena tahan nafsu makan, nafsu mata dan ingat hanya makan.. makan.. makan... oh tidak... AKU KENA BERTINDAK... MESTI... tidak boleh TIDAK... Tolonglah bantu diri sendiri..

Hadirlah bahagia... supaya aku lebih bersemangat dan berkehendak untuk menjadi lebih menyayangi diri sendiri...
♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts