31hb Mei.. Selamat tinggal Mei

Rasanya bulan Meini bukanlah bahagia sesangatnya namun harapnya aku tetap tabahkan hati untuk mengharungi segalanya. Tambah2 hari ini aku memang rasa nak meraung untuk sekian kalinya kerana sikapnyer itu tapi aku tahu ini pilihan yang aku tentukan aku kena mengharunginya juga..Allah tabahkanlah hatiku ini untuk terus bersabar dengan dugaan yang tidak seberapa ini. Kecewa memang kecewa namun kehidupan harus diteruskan, kejayaan harus dicapai walaupun aku tau payah namun apalah ada lagi kecuali aku terus bersemangat dan terus bersemangat. Air mata usah diceritakan lagi terus mengalir tanpa aku pinta dah tidak tahu ingin bercerita kepada siapa kerana aku tidak tahu siapa yang boleh aku harapkan...

Sarapan : milo 3+1(1/2), 3 cucur (ikan bilis + udang kering aku blend sekali)...

Sebelum tengahari : neslo semug.... sebelum nak gi makan Afiq yang baru balik dari Bandung bawak kek yang sedap gak boleh tahan aku makan 3 potong walaupun kecik tapi rasanya kemanisan memang ketara....

Tengahari (1.00pm) : kedai sebelah nasi sedikit, pucuk ubi, kerabu mangga, ikan masin(rm3.50) dan buah nenas...

Petang : oooo Mr Ding ngan Anita visit branch so balikpun lambat dan tak lerh ler nak start operasi jogging... ok...

7.30pm DINNER : laksa (1/2 @ kurang sebab dua orang budak dah makan) dan juga air nestle Bliss. ooo sedapnyer... cam der lagi ooo aku makan kacang yang sedaptu boleh tahan banyak...

Ok tapi tang tidur lak lambat sikit sebab tengok CSI ooo tidak...

Harini aku sempat masak per jom jengah dapur aku ini:-

Aku masak :
ikan kembung + terung masak asam rebus
peria masak cili
goreng nugget
cekodok (blendkan cili, bawang, ikan bilis dan udang kering sekali)


♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts