Follow Me......

Sabtu, 28 Mei 2011

28hb Mei~ kemas rumah dan Bestari Jaya



Ok harini agak sibuk untuk aku sebabnya aku nak kemaskan rumah dan nak balik Bestari Jaya rumah mertuaku untuk mengambil sesuatu di sana... Oleh kerana nak balik ke sana maka kena selesaikan membasuh kain (Oh TIDAK!!! bilaler suamiku nak belikan mesin basuh baru @ nak direpairnya mesin 10 tahuntu)...

Bukan apa maalumler kalau dah membasuh manualni masa memang agak terbatas sikit .. Okler tu aku habis gak berkemas bilik belakang aka stor tu dengan jayanya. Aku memang dah rasa tak tahan menengoknya oleh tu memang aku harapkan mesti siapkan hari ini juga untuk menenangkan perasaanni yang setiap kali memandang biliktu rasa macam semacam... entahler korang taukan perasaannya kalau kita rasa mesti buat jugakk sebab dah tak boleh tahan nak tengok.... tapi per2 pun MISSION COMPLETED....
ni rumah mertuaku yang sekali-sekali dijenguk....
SARAPAN : Aku yang masak ok.... aku masak mi goreng, sosej goreng dan goreng karipap segera. Aku makan mi goreng (1 pinggan), karipap (2) alamak, sosej (1)... okler tu,,,

TENGAHARI : nasi lebih sikit dari biasa, sayur goreng ( aku suka sebab aku keluarkan sedikit dari keseluruhan sayur goreng mertuaku yang nak kena lama sikit masaknya), ayam pedas seketul, dan entahler rasa tu jer...

PETANG : Roti Gardenia Toast'em raisin oatmeal ( 2 keping ) ...


MALAM (8.30 - 9.30pm) : dah dua malam buat perangaini camno nak kuruihnyer... tapi nak buat camner.... ok kat kedai aku cuma hirup kuah sup daging ngan sedikit daging plus minum air milo separuh....
lepaihtu dah sampai rumah aku makanler satay daging 2 dan ayam pun 2.. nasi impitpun 2 ... kuah pun sikit2,,,,,,, ehm sebab aku suka kalau kuah satay wak yamin bestari jaya ni...

Okler kenyang.....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...