30hb Mei ... isnin yang bosan

Ok.. harini kena gi kerja tapi anak-anak aku cutikan.. bosannyer nak gi kerjani..

Sarapan : nescafe, roti toastem (1) dan bun kaya (1)..

Sebelum nak lunch aku der melantak beberapa keping keropok keras yang dibeli oleh budak opis aku di Trengganu..

Tengahari : Gi IOI Mall ngan Rozi dan kawan dia...
Makan di Mc Donald fillet o fish katanya kalori = 339kcal betoiker?? aku lak hanya boleh makan 318kcal dalam satu hidangan pasti dah berlebih2 sebabnya aku makan sikit fries dan minum ice lemon tea... gituker.. mak oooooi tolong camner ni....

Petang : sebab dah berlebih2 makan bermakna aku kenaler mengurangkan langsung makan petang2 gini... camner apo nak dikato... TAPI takder maknanyer aku tetap makan dengan jayanya...

Petangtu gak : aku makan sebelum gi kedai mamak seperti gini kerepek baby yang kami beli di Nilaitu dengan banyaknyer, mimum air yogurt tu,
KEDAI MAMAK - aku hirup sup daging ngan tomyam campur... sedikit nasi anak2ku itu...

Malam : minum air yogurttu....




Harini aku masak per yerk
Aku masak : gulai acar cara madiha (ikan merah), goreng ikan merah, goreng sayur bayam, rebus peria dan sambal belacanjer....




♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts