Jangan Tiru Macam Aku

Blogni dah bertahun rasanya tapi .......
Hasilnya bukan semakin slim tapi semakin menjadi-jadi...
Memang malulah nak mengakukan tapi terpaksalah juga 
terima walaupun pahit untuk diakuikan...
Jadi jangan tiru macam aku.. 
Blog yang makin kurus orangya makin tak kurus.....

Nak cerita pasal keluarga sebelah suami aku..
Banyak kisah kejayaan adik sepupu dan juga anak buah untuk dijadikan dorongan..
Ada 3 - 4 orang sebenarnya berjaya mengurangkan berat badan... 
Aku hanya melihatnya dengan rasa jeles meluap-luap tapi takder usaha ke arah itu...
Hooooo Hooooo.....
Kalau kat blog rasa bangga tengok kawan-kawan yang berjaya.. 
Bilakah giliran akuni??? 
Dalam gambar ada sorang yang berjaya men'gejut'kan aku sebab dah berjaya tukar 
saiz baju dan nampak lebih slim-melim.... 
Wahai CHO ZILA anda bila lagi??????
Jangan Tiru Macam Aku, Tirulah Macam Orang Yang Dah Berjaya...

Aku WAJIB KURUS...

Comments

Popular Posts