Hari Ketiga ~ 17/03/2011

Harini masih berkursus di SC bermakna keseronokan disebabkan dapat makan free..

SARAPAN : mi goreng mamak, roti sandwich tuna. kopi "o"

Tengahari : hanya buah-buahan...
(sebab terjadinya demikian adalah sarapan tadi pada pukul 10:30 pagi dan aku telah makan berlebih-lebih lagi.. maka terasa amat kenyang sesangat...).

3.30 petang : donut(1) dan apa tah... okler tu..

Malam : hanya jagung RM1.80 sahaja... ok kenyang sampai sudah...

# lepas maghrib ambik budak dua orangtu dari rumah nenek di Gombak...
secara keseluruhan harini teramat ok tapi aku tahu 3 hari nanti akan hancurler segala diet aku.. BALIK KAMPUNG....


Masa aku mengandung dan disahkan ada darah tinggi doktor mencadangkan aku makan sandwich subway punya stail dia kata berkhasiat dan menarik... rasanya untuk diari slimku ini harus diapplykan jugak... bilatu....
♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts