Hari Ke-7 ~ 20/03/2011

Harini sudah seminggu aku cuba untuk mengurangkan segala yang sepatutnya namun serasanya tidak berjaya sepenuhnya namun aku kena berusaha sedaya mungkin untuk menjadikan diri aku lebih baik dari kini... MESTI...

Sarapan : mi goreng, kopi "O".. doyan... lemang (banyak gak)
lupa nak cerita selama tiga hari ni aku makan durian (doyan) dalam kuantiti yang amat banyak walaupun durian tu sejuk beku sahaja.. entahler aku bersungguh sesangat..
lagi satu oleh kerana coklat juga mudah di dapati maka dalam masa tiga hari ini boleh dikatakan aku MABUK coklat...

Tengahari : singgah di Tesco Kuala Selangor.


Aku hanya makan sedikit sizzling yee mee,sedikit ABC, dan sedikit teh "O" ais limau... sebab aku hanya makan lebih-lebih budaktu sahaja...

Malam : hanya 1/4 jagung..

(sebab apa yerk aku banyak makan coklat.. coklat... coklat... kui.. kui..)
PST : Aku dah buat satu komitmen nak kuruskan badan aku sedaya mungkin untuk kenduri kahwin adik bulan Disember nanti aku dapat kata-kata yang elok seperti dah kurus zila ni, nampak kurus sikit, atau paling best dah cantik zila kurusjer.. keh! keh! keh! angan-angan... maalumler kenduri semalamtu dapat kata2 yang mengecewakan dan paling tak tahan ialah mengandung lagiker zila.. OMG!!!!!)

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

AKU WAJIB TIDAK MELANGGAR PANTANG.. makan sedikit...
1st ~ No NASI (sehingga 7 hari)
2nd ~ Mesti Keluarkan Peluh.....

Comments

Popular Posts