Hari kelima ~ 18/03/2011

OOOO.. Balik Kampung.. OOOO Balik Kampung hati girang... wau bestnyer rasa hati. Oleh kerana esok adik aku nak bertunang maka aku mengambil cuti hari ini dan dapatlah aku membantu mana yang patut untuk majlis esok.


Walaupun rumah kampung aku tidakler sedemikian tapi gambar ini mengembalikan kenangan semasa kecik-kecik berhari raya di rumah opah dan tok aku...

Sarapan : singgah di Klinney Kopitiam, Glenmarie
aku makan roti (1 set), kopi "O", telur separuh masak, dan juga lebihan mi kari atikah dan azalia...

Tengahari : Nasi (wau lebih dari kebiasaan), der gulai tempoyak, sayur campur...
tak hengat dah per.. lupa nak tulis.. tapi rasa cam banyak gak..
lupa sebelum nasi makan laksa dulu weh... guano ni...

Petang : karipap 2 ke 5 ni... camner... tak hengat lagi per sebab asyik ngunyahjer..

Malam : cam makan nasi lagi ,,, entahler dah lupa...

Hakikatnyer hancur yang boleh diistilahkan di sini...

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts