Hari ke 11~ 24/3/2011

Diari slim ku ini telah berjalan dengan agak baik selama 11 hari dan seharusnya aku teruskan usaha yang baik-baik demi kebaikan diri sendiri.

SARAPAN : nestum + susu, dan roti keras comel (2) dan 1 kue seri muka..

10.30 pagi : milo "O"

TENGAHARI : MIHUN SUP. (Awat lapaq lagini)

Petang : nescafe...


Harini kena exercise lagi... yeeha!! yeeha!!tapi nak gi pasar malam camnerni.. takper exercise dulu lepaihtu gikan...nanti alasan belaka....

EXERCISE : ye ha.. walaupun dik ya tak tidur aku tetap ajak dia gi padang dan aku terus berjogging... best! dik ya tak meragam macam selalu, dah besarkan.. jogging sebanyak 6 setengah pusingan dan jalan sedikit pusingan kecik... guna alat di padangtu sebanyak 300 kiraan.. TQ.. teruskan usaha...

MALAM (7.45petang) : laksa separuh (1/2 dik ya- aku amek bahagian akak), juga yong taufu sedikit.... okler kot....

So harini adakah aku berjaya!!:
NASI : YES untuk hari yang ke-4
AIS : YES untuk hari yang ke-4
DINNER : YES & NO sebab pukul 7.45 malam
EXERCISE : YES untuk 30 minit... total seminggu 60 minit... tQ

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts