Hari ke 13 - 18 (26/3 ~31/4)

Mukadimahnyer... aku MALAS.... Aku tidak lagi melakukan catatan... kui.. kui... tapi yang nyata gagal jugakler sebab hari No Nasi aku gagal pada 28/3. Alasan tension plus pergi ke kedai baru Nasi Ulam di BK5A. Jogging berlangsung seperti biasa hanya hingga hari ahad.. 28/3tu hingga 31/3 nampaknya tidak sebab aku memang kurang sihat sesangat. Sabtu : +ve ~jogging seperti biasa dan NO Nasi. Ahad : macam di atas sifat +venyer. Kagum walaupun pergi rumah orang kahwin still NO Nasi. Isnin : Gi Mahkamah... failed Nasi dengan jayanya tapi sikit tau.. walaupun... Selasa : Apa yerk rasanya makan cam biasa tak berjaya sesangat... Rabu : Lupa gak lagi apa tah.. Khamis : Oleh kerana ini semalam rasanya ingat2 lupaler...
Sarapan : teh o dan biskut berkeping2 dan juga apa tah... tapi makanler gak... Tengahari : KFC (sebab belanja adik ofisni dah janji) so KFC ayam dua ketulnyer set.. no air tau ... thanks... Malam : laksa (entah kenapa aku tak selera seperti selalu), kuih pulut panggang dan lepat pisang. lagi apa tah macam2 gak rasanya tapi yang comel2jer.. EXERCISE : ok ler aku gi gak ke padang walaupun hanya jalan 2 pusingan.. tapi alat kat tamantu ada gak kiraan 300..
Kesimpulannya aku kena usaha kembali kearah kejayaan....mesti lakukan sesuatu kerana pada 28/3 yang lepas aku menimbang di Giant dan keputusannya memang menyedihkan...
Time ; 28/03/2011 14:27 Weight : 80.1 kg Height : 153.5 cm Ideal Weight Range 44.8kg to 58.9 Your B.M.I. is 34.0 Ideal BMI range 19 -25

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts