Hari ke-8 ~ 21/03/2011

Harini aku mesti sentiasa INGAT yang aku kena KURUS.. aku kena KURANGKAN berat badan sedia ada, aku kena WASPADA pada makanan yang diambil, aku kena jadi INSAN HEBAT... Aku kena buat, aku mesti buat dan aku WAJIB buat...

Sarapan : kedai sebelah ofis (dah gagal sebelum bertanding)
aku order roti bakar ngan telur separuh masak tapi yang sampai per dia...
ROTI TELUR... hancur... minum air limau panas (tapi tak panas, suam sesangat..)

Tengahari : nestum + susu... yeeha...

10:00 pagi : milo + krimer.

Petang : roti bun RM2.00 Bakery Talk...

Malam (7:00petang) : air milo 3 in 1 & biskut 8 keping .. kuang! kuang! 8 keping you...

Pada aku ok yang amat.. cuma takder exercise sebabnya lepaih maghrib nak amek mertuaku di Gombak.. takut kelam kabut.. actually aku ok jer tapi kalau tanya suami aku pasti dia jawab "jangan nak kecoh-kecoh"... memang kantoi punya...

Aku impikan untuk mengurangkan berat badan ini yang tidak tertanggung rasanya... Moga Allah memberikan kekuatan dan kebaikan untuk aku..

# NASI : YES (1 hari)
AIS : YES (1 hari)


♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts