Hari Keenam ~ 19/03/2011

Harini majlis berlangsung bermakna aku banyak kerja dan yang paling tak tahan banyak makanan... oh tidak...

Sarapan : nasi lemak (mesti makan sebab mak yang masak) dah gagal pagi2ni...teh "O", lagi karipap, dan kuih apam...
dan yang nyata kuih muihni aku makan tak berenti-renti.. camner...

Tengahari : makanan yang disediakan oleh katering walaupun aku tak makan nasi tapi banyak gak aku tibai... hancur lagi...

Petang : entahlah dah tak ingat lagi sebab makan tak reti berenti...

Malam : KFC di Ayer Tawar.. ayam satu, fun fries banyak gak... der lagi cheese wedges 3 @ 4 gak... kui.. kui.. kui..
(kenapa makan di Ayer Tawar al kisahnya Azalia tiba-tiba darah keluar dari hidung dengan banyak maka aku memang takut amat kena bawak dia pergi klinik.. Klinik Samudera di Ayer Tawar sudah pasti buka 24 jam so lebih baik terus gi situ...)\

Air mata darah untuk dikesalkan kerana makan berlebihan tidak berguna lagi... terimalah seadanya....



Cincin sudah tersarung dijari semoga berbahagia dan gembira hendaknya...
♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts