Hari ke 12 ~ 25/3/2011

Harini der kisah menarik aku dan skuter kesayangan aku.Al-kisahnya gini aku pergi beli kuih kat depan dengan Atikah dan Azalia dengan jayanya tapi dalam perjalan nak baliktu aku rasa skuter kesayanganku itu dah mula tak balance. Mesti tayar pancitni

Gambar dari catatan-abg-jonni yang menarik perhatian aku, tapi akunyer skuter warna purple... Aku sayang kamu skuter tapi dalam hati teringin gak nak beli motor cam di bawah ini.. Kalau aku der banyak duit, aku nak beli motorni baru best merempit... SARAPAN : Pisang (1),Teh "O" dan 8 keping roti keras comel (sedap weh!!) dan 2 kracker... Oleh kerana skuter kesayanganku pancit maka perut aku lapar konon2nya sebab menolak skutertu jauh bangat dari depan ke rumah.. kui.. kui.. kui... Oleh itu dalam masa terluang itu aku makan macam2... antaranya ialah :- kui suwi (1), kueteow goreng (1/2), tomyam seafood aku masak pagi tadi, per lagi yerk...


TENGAHARI : Ikan keli sambal.
oleh kerana aku berhenti dari menulis catatan ini maka aku dah terlupa segala-galanya... apo nak di kato..
tapi petangtu aku der jogging....
♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts