Hari Ke-10~ 23/3/2011

Harini aku mesti kena bersenam sebab untuk minggu ini belum ada seminitpun aku luangkan masa hanya untuk bersenam. Setakat keluarkan peluhtu adalah jugak maalumler mesin basuh akutu dah rosak kenaler mencuci pakai tangan... Oleh itu harini kena luangkan masa untuk bersenam dan still NO NASI, ada paham..

SARAPAN : Mi Goreng aku yang masak, teh "O", bun kaya comel (2).

Azalia memang suka makanan yang pedas, kalau hirup kuah bagi kat dia...

Lihatlah selera anak-anak aku, giniler tu sebab ibunya tak leh kurus.. alasan.. alasan...Malam nak makan nasi goreng bagai... ibunya pulak rasa sikit sedap... kalau budak tu tak habis terus ngap.....

Tengahari : Roti... Bakery Talk.. pizza comel dan ada lagi satu lupa namanya...

Petang : kopi "O"

EXERCISE : Beriadah depan rumah 30 minit. Syukur Alhamdulillah, jogging = 5 setengah pusingan dan berjalan laju = 2 pusingan dan melakukan exercise kat alat yang der kat tamantu sebanyak 300 kiraan... ok sesangat... teruskan usaha,,,,

7.45 malam : sedikit sotong kangkung, ikan tenggiri sedikit, drummet (1), sayur, roti bun kaya comel (1) dan jugak mi rebus tapi takder mi hanya sayur taugeh, mi atikah ngan azalia yang makan....

So harini :-
NASI : YES anda berjaya selama 4 hari tanpa nasi
AIS : YES juga 4 hari.
EXERCISE : 30 minit...
♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts