Hari Ketiga ~ 16/3/2011

Aku akan berkursus di SC (Securities Commission)selama dua hari bermakna susah sikit nak diet namun akan ku usahakan untuk mengurangkan kuantitinya sedaya mungkin. Moga berjaya hendaknya...

SARAPAN : sebelum pergi ke sana aku telah mengambil 6 keping biskut diulangi 6 keping biskut tawar dengan secawan teh o..

10:30 pagi : bihun, dua kuih...
kalau kursus mesti disediakan sarapan tapi lambatkan tu yang aku mesti makan gak pagi tadi...

1:00 tengahari : nasi sejemput, sayur kangkung, ikan fillet, tauhu jepun, ulam, rojak buah dan sup fish ball...

3:30 petang : kuih 3 (entah per nama kue tu ngan cucur badak dua##.. alamak...) dan kopi "O" kurang gula jangan risau... der lagi rupanya karamel ...

>> kuang..kuang...kuang.... der makan dodol yang my hubby beli dari melaka...

8.30 malam : restoran mat sirat ... ( nak buat camner suami akuni kata penat baru balik dari Melaka... so kena gi lepaih maghrib.. benonya dia nak tengok Kejora dan Bintang telenovela Indon pukul 6.30 ke 7.30 ... aku lak tensen sebab tak suka cerita Indon yang samajer pada aku jalan ceritanya)ops membebel sudah...
ok aku hanya makan sup daging tapi 1/4jer sebab suamiku ambil set sup daging ++++
dan aku minum air limau panas.....
OKler tu syukurler tak berlebih-lebihkan....

Ibu rindu kamu berdua..... tak per esok ibu ambik tau....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts