BIARKAN GAMBAR BERBICARA

Biarkan ... biarkan... aku ingin berubah , kali ini hijrah yang sebenar-benarnya. Jangan ada dusta antara kita lagi. Biarkan gambar berbicara..a

🌹You should never regret anything in life. 
If it’s good, it’s wonderful. 
If it’s bad, it is experience.🌹
Aku terkesima  takku duga cecah juga angka 100kg
OH TUHAN!!!
12/02/2021😱😱
Terus selfie dalam bilik air...
Menangis tidaklah, tapi termenung panjang..
12/02/2021
Masih tidak sedar diri makan malam ... fast food...
27/02/21
Bulat betul makcik na!!
06/03/2021😱😱
Empat segi dah jadinya
15/03/2021😱😱
14/03/2021😱😱

Gambar terakhir jumpa dengan idola aku, Amila sepupu suami.... dulu dia dengan aku sama membesar bagai juara tapi kini dia semakin slim. Walau belum dapat berat ideal tapi memang nampak lagi muda. Ambik semangat dia juga ikut cara dia .. Insyaallah akan datang bantuan dari Dia...
Gambar tahun 2013, masani Amila berisi...
Berat aku masani lingkungan 80kg hingga 85kg..
Gambar kenangan dengan sepupu perempuan sebelah suami...


♥be your own♥

Comments

Popular Posts