Follow Me......

Isnin, 16 Julai 2012

Puasa semakin menghampiri

Kalau sebut puasa tentu orang yang kononnya nak berdiet macam
aku tersenyum konon boleh diet.
Bolehker??... tapi kalau sehari tak makan nanti berbuka
 tak sedarkan diri tak guna jugalahkan....
Oleh itu kedatangan Ramadan kali ini aku harap
 dapat melakukan sesuatu disamping beribadah
dapat juga kiranya mengatur jadual pemakanan yang bersesuaian..

Aku telah mengambil satu langkah yang
tidak terduga sebenarnya dengan membeli produk Herbalife.
Ikutkan aku memang suka produk ini sebabnya banyak
bukti depan mata yang aku tengok tapi  harga dia alahai...
Tapi disebabkan aku rasa nak mencubanya
untuk bulan puasa rasanya tidaklah mahal sangat.
Kalaulah hasilnya memberansangkan,
tutup mata sahajalah bayar untuk kegunaan seterusnya.
Aku cuma nak cara food replacement dan rasanya Herbalife sesuai kot...

Terjumpa carta ini, harap dapat  membantu aku nanti...
Semoga aku boleh menggunakan kesempatan di bulan Ramadan ini untuk memperbaiki diri dalam ibadah juga amalan seharian..
Beraniker... Beranikan diri, besok nak mencubanya sebelum berpuasa sebenarnya 
samada mampu atau tidak aku bertahan....

Aku WAJIB KURUS...

2 ulasan:

diLot berkata...

akk kite penah try.. agak tegar jugak la dlu die amek herbalife.. pas berenti amek sbb tak tahan nak membayo nye tros mengembang semula.. maybe food intake die tak jaga sgt kot

Irfa berkata...

cho zila
igt sy je yg duk kerling2 carta tu
hehe..tp stok x beli pun lagi
hahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...