Inikah namanya diet

Lama betul ku tinggalkan blog slim aku ini sebabnya aku memberikan tumpuan kepada blog peribadiku yang lain Our Wonderful Simple Life sehingga terabai blogku ini. Dan faktor yang paling sadis ialah aku tidak berupaya untuk menurunkan walaupun sedikit berat badanku ini walaupun berpuasa sebulan so rasanya faktor kesedihan yang melampau itu telah mematahkan semangat aku untuk menulis di sini.. apapun perjuangan harus diteruskan juga untuk kehidupan yang lebih baik.

Inikah namanya diet.. sekejap bernafsu untuk menurunkan berat badan ini, beria-ia menolak makanan yang aku anggap musuh dan sekejap pulak aku merasakan tidak apa untuk menjamah sedikit makanan yang dianggap musuhtu. Lastnya dari nak rasa-rasatu aku melantak... OH TIDAK!!!!!!!!
Sepatutnya menjadi musuh ketat aku tapi alahai dah beli takkan nak tengokjer kan .. so ngapler...

Harap kesudahan yang baik dalam perjuangan aku untuk slim dan sihat ini begitu juga blog ini akan menjadi lebih bermanfaat dalam perjuangan ini... Kali terakhir dirumah adik iparku di Putrajaya pada 17/9 yang lepas timbangan aku adalah :-so.. tak reti-retiker nak kurangkan berat badantu... alahai...
Aku WAJIB KURUS...

Comments

Popular Posts