Follow Me......

Isnin, 4 Julai 2011

Jahanam harta benda....

Gambar diambil kat padang di kawasan rumah aku jugak tapi ini di BK5B.. Aku suka gak bawak budak2 ni datang sini sebab tak ramai ngat orang sebab kalau kat taman depan rumah akutu bukan orang taman aku yang guna tapi orang yang duk flattu yang ramai gunakan.... perangai budak2 diapun kadang2 buat aku geramjer....


Ini belum jahanam lagi, tak tau nak jahanamkan macamanapunkan...
Inipun ok lagi syukur....
Yang ini dah tinggal sebelahjer camner tu...
Jahanam dah....

Tengokler apa dah jadi ngan kemudahan awam ini.... entahler bilaler nak beretika orang kitanikan....

Aku WAJIB KURUS...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...