Follow Me......

Khamis, 28 Mei 2015

Resipi Pizza Telur

Ha.. terjebak sudah tengok resipi Diet Atkins...
Aku idakler sedang berdiet Atkinsnyer...
Baru baca pengenalan untuk Diet Atkins pun dah mengeletar...
Maalumler untuk Induction selama seminggutu memang payah...
Tang tak makan nasitu rasanya boleh tahan lagi...
Tapi tak boleh roti, mi dan lain-laintu aku mesti angkat tangan...
Meratah lauktu payah sikit ...
Mungkin dah dari kecik mak dah ajar tak boleh ratah lauk...
Yeler dulu kitani bukan orang senang...
Kalau makan laukjer tak makan nasi nanti lapar...
Keluarga aku dulu memang makan tiga kali seharijer..
Tengahari dan malam sudah tentu nasi...
Pagijer bertukar-tukar tapi kadang-kadang nasi juga...

Jadinya nasitu memang dah rutin...
Ratah lauk adalah dilarang sama sekali..
Kata orang tuapun tak elok nanti cacing...
Ha.. ha.. rupanya kalau ratah lauk manalah cukupkan....
Macam orang asing yang tinggal di Malaysia sekarangni...
Peratikan nasinya setimbun bubuh kuah dan lauknya satujer...
Gituler rupanya kami dulu emak nak kami makan kenyangjer...

Eh melalut pulak akuni...
Anyway memang tabik springler kat pendiet tegar Atkins...
Akak memang nak kurus tapi tak sampai seru nak berdiet Atkins lagi...
Apapun suka tengok resipi yang sesuai untuk mereka....
Mencari-cari idea untuk memasak...
Yer ker memasak??? Ini serius...
Per per pun...  Terima kasih kepada FIEZA.NET

Harus dicuba juga sebab nampak sedap..
Makan ngan nasipun sedap..
Isyh nasi pulak yerk... makan gitujerler...

Aku WAJIB KURUS...

1 ulasan:

Delores Hope berkata...

Bagus, saya benar-benar suka it.if Anda juga menyukai situs kami ikuti: http://www.robesdemariee2013.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...