Diari Slim 14022013

Diari semalam 14.02.2013 ... Mulai hari ini aku akan tulis diari slim online Cho Zila demi kesedaran diri sendiri. Bangunlah dari mimpi yang sangat panjang. Bangunlah untuk kesihatan diri sendiri. Aku mampu melakukannya..

Bangun Pagi : 6.00 pagi




SARAPAN : Minum Herbalife setelah sekian lamanya...

10.00 pagi : makan lepat pisang..

TENGAHARI : Burger, air bikarbonat dan fries...  ******(APA CER!!!!!... memang hancusni)

PETANG (4.00 petang) : Milo satu mug...

MALAM (7.00 malam) : laksa semangkuk, ayam bakar seketul dan karipap 2 ketul...

Laksa makanan kegemaranku dulu kini dan mungkin selamanya...
Ini laksa pasar tani kinrara... 

TIDUR : 11.00 malam
Berat aku di pagi hari 14hb Februari 2013
 
Permulaan yang agak baik walaupun ada kekurangan sana sinikan... mesti diperbaiki lagi... Semoga hari ini aku akan lebih tabah untuk menahan diri dari nafsu yang tidak baik... selamat berjaya wahai diri sendiri...



Aku WAJIB KURUS. ..

Comments

Popular Posts