Follow Me......

Isnin, 17 Oktober 2011

Sudah 8 hari tanpa nasi

Berjaya juga aku mengharungi hidup tanpa nasi selama 8 hari!!! Tahniah untuk diri sendiri kerana usaha yang murni yang aku anggap sebagai langkah permulaan untuk usaha yang lebih hebat lagi.

Langkah pertama aku ialah NO Nasi untuk seminggu dan syukur dah melepasi waktu seminggu dan harap dapat berterusan hendaknya sehabis daya aku. Aku mungkin akan meneruskan sehingga sebulan yeee ha bolehker!!

Langkah aku yang aku buat juga sekarang ialah JOGGING tapi untuk minggu lepas aku dapat buat selama 3 hari.. Kira okler kan.. Harapnya akan dapat diteruskan minggu ini.
Nasi bukanlah musuh tapi akuni masalahnya kalau dapat makan nasi mula ambil sedikit tapi kalau dapat lauk sedap sikit tambah lagi walaupun dah kenyang... Itu yang tak boleh tahan....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥


3 ulasan:

ratusiput berkata...

bila kite train perut insyaAllah lelama dia akan biasa tanpa nasi.tp jgn mulakan...mmg payah nak continue balik nanti...

sikeciksukamerahjambu berkata...

chayou! meh singgah blog cta, banyak info pasal diet yang boleh awak praktikkan.!

mummY daniSha berkata...

salam kenal....hi,kak..sy pun nak kuwusss jugak!dah gemok sejak lahirkan anak 2008 tp sampai skang x kuwusss lg....x makan nasik?camne akak buat eh....adooi,macam x bole kalau x makan nasi..akak gantikan nasi dgn ape?hehee...byk pulak soklan nye =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...