Bengang.. Tension... Geram... Hilang Semangat

SeMaLaM AkU BeNgAnG terbawa-bawa ke hari ini, mungkin seterusnya. Namun hidup mesti diteruskan samada suka ataupun tidak inilah hakikat kehidupan...

Oleh kerana aku bengang maka aku tiada mood nak buat kerja serajin-rajinnya baik aku tengok blog aku yang sudah sekian lama ditinggalkan. Harini memang aku takder mood segalanya nak makanpun malaih usahkan nak buat kerja,boleh kurusni... Pagi tadi sarapan mihun goreng yang amat sedikit ngan air limau panas kedai sebelah ofis. Act amek sikit mihuntu lepaihtu menyesal sebab sedap pulak tak kan nak amek lagi bukannyer buffet leh senang2 nak tambahkan... Tengaharini aku baru makan buah sepotongjer, mulut memang takder selera langsung. Berikan aku kekuatan untuk tabah menghadapinya... Kalaulah aku boleh lari tentu aku akan lari sekuatnya.


Tapi petang nanti siapalah yang tahukan......


Tarikh : 12/04 Weight : 79.7kg

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts