9 hb JULAI ..... Hari yang Begitu Sedih sekali....

Lupakan semalam sebab memang dah terlupa amat apa yang aku makan... cuma nak tulis untuk hari ini itupun bab makan memang terlupa amat cuma nak bagi tau hari ini amat SEDIH sekali....

Entah apa silap aku semuanya tidak berjalan seperti yang aku rancang.. Memang inilah episod sedih yang paling pilu pernah terjadi dalam hidup aku ini. Semoga Allah mengampuni apa juga salah dan silap aku kerana aku insan yang lemah dan tidak berdaya di muka bumi ini.... Ingatkan bahagia dan ceria yang aku cari namun rupanya aku sengaja menempuh bala bencana. Harap aku akan dapat bangkit dan bersedia untuk menjadi insan yang di sayangi dan di rahmati.... AMIN.....
SO takder mood untuk update makan-makan.... biarkan aku ubati rasa SEDIH ini.....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts