Follow Me......

Rabu, 22 Jun 2011

DuA PuLuH 2 hb. Jun ~ Masih di SC


Module yang diguna pakai selama dua hari ini....
OH tidak seawal pagi aku dah makan DOYAN lagi... dan DOYAN lagi ... memang teruk teringin aku ini tahap tak sedar dirini..... Ok aku masih gi SC lagi hari ini tapi tak kisahler kan aku suka sekurangnya kenal ramai kawan baru dan penting sekali ialah dapat jumpa kawan OSK gakkan... lagipun kat sini leh ler kita hilangkan stress dan belajar benda yang baru walaupun hakikatnya dalam kehidupan pekerjaantu kita dah tau cuma tak perasan....

sebelum sarapan aku dah makan cucur badak seketul (aku goreng pagi tadi tau....)

SaRaPaN ♥♥ kuetiaw goreng, ngan kopi o
Kumpulan GEMPAK..... Gempakker bendanyer ntahler..

TeNgAhArI ♥♥ nasi tomato sedikitjer tau, ayam masak merah (1), ikan tenggiri, sayur campur dan buah2an wau sedap weh..

Lampu di kantin...

iNi XtVt hari pertama sebenarnya... best wooooo.....

PeTaNg ♥♥ kue cucur badak dan kue lapis...
DOYAN lagi ... wau bestnyer... memang kolestrol tinggi bangatni....
Dan biskut per tah namanya.. biskut yang banyak bijantu.. OMG aku dah lupa diriiiiii
ayam masak kicap akutu ratah jer... OMG.....

MaLaM ♥♥ tak makan per2pun... sebab rasa dah kenyang amat... dapatler susun2 rak buku tu... yang dah teramat geram sesangat berserabut....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...