8th June.... Mood nak bercuti....

Malam semalam Dik Ya demam panas sesangat sampai naik risau pulak.. dahler ayah dia takder kat rumah kalau semakin menjadi-jadi demamnya mana ada kereta nak pergi klinik. Hanya mampu berdoa semoga semuanya selamatlah hendaknya.. Nak tergelaktu aku cakap "Dik Ya cepatlah berdoa cepat sembuh" dia geleng kepala, aku dah tak sedap hati sebab selalunya dia memang excited kalau bab berdoani... dia jawap "nak tidurler ibu, letih" ooooo ibu dia anak nak tidur dia layan sembang lak... Tapi pagi tadi nampaknya panas dia tak kuat lagi, tapi anak-anak akak memang gitu kalau malamnya memang demam sesangat tapi kalau dah siangtu ok ajer...

Aku sebenarnya dah takder mood nak datang kerja dahler Dik Ya demam, akupun dalam mood nak bercuti nak balik kampung... Yeha.... Kesian anak-anakku cuti sekolah mereka hanya inilah yang termampu aku lakukan....

SARAPAN : tak sempat belaka...
so di ofis 10.00am aku makan 2 keping roti Butterscoth
pukul 11.15am aku minum nescafe o pahit lak....

TENGAHARI : ok nasi sesedikitnya, sayur pucuk paku, dan lauk sardin (RM2.50) dan lepaihtu makan mangga (RM1)...

MALAM :>>>> SORILER idakler ingat sebabnya masa cutitu aku tak update langsung blog ini....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts