6hb June... Isnin apa nak dikata

Harini kena hadapi "CHALLENGE" yang ada, kena tempuhi semoga hari ini ENERGY aku kembali.. tapi semasa catatanni ditulis aku masih tak buat apa2 yang POSITIVE lagi so camner, It's MY FAULT... aku tak punyai BIG HEART...

Sarapan : entah apa2 sebab tak selera sangat, aku cuma minum air limau, makan mangga, .. yo ler aku makan perjer oooo OREO (1)
Masak pagi tadipun ala kadarjer sebabnyer malam semalam aku mengosok hampir pukul 1.30 baru settle semuanya.. memang letih sesangat...

sebelum tengahari : minum ovaltine

TENGAHARI : nasi sesedikitnya, ikan patin, kerabu mangga dan ulam-ulaman.

PETANG - MALAM : sebab aku mengunyah tak berenti memang tak baguih betoiler
bihun sedikit, nasi sedikit + udang galah (1) + terung cili, ehm sedapler pulok
lepaihtu makan karipap (1)= Kalori yang banyak
lepaihtu melantak goreng pisang (5) = kalori yang banyak
lagi roti sardin tapi goreng punya = kalori yang tak terhitung
apa lagi yerk cam banyak jer.... ha
udang galah lagi (1)
oooo ingat dah aku makan jagung (1 1/2)

Aku memang tak boleh KURUIH laguni.....

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts