21hb June 2011 ~ Enchanting guest's experience with care

AKU berada di Suruhanjaya Sekuriti (Securities Comission~SC) Bukit Damansara selama dua hari untuk kursus "Enchanting guest's experience with care" anjuran Bumiputera Training Fund(BTF)... memang teruja sebab selalunya BTFnyer course memang superbbbbb, harapnya kali inipun sama macam yang sebelum ini...

Ok aku makan aiskrim CORNETTO... kelas gitu sepagi buta aku dah melantak bendani...

BREAKFAST : kopi "o", bihun goreng dan kuihper yerk lupa...

LUNCH : nasi sesedikitnya, ayam 2 ketul, sayur campur best, ulaman best der jering, sambal belacan, papadom, ikan masin.....

ni ha lunch gueeee...

kawan-kawan aku nak berbaris nak amek makanan, aku biasaler yang awal sentiasa...
Muka Diana yang dah kenyang disamping makanan yang dimakan beramai-ramai...


TEA TIME : kuih popia dua...

DINNER : OMG... memang hebat aku macam dan paling mengancam ialah DOYAN (durian) alamak per dah jadi sebabkan aku teringin ngat niler jadinya....
mula kat rumah dah makan roti putih ngan butter dan gula..
kat Giant Kinrara lak aku temankan budak2ni makan kat food court so aku cilok gak hor fun diaorang sikit...
lepaihtu aku makan doyan tanpa belas kesihan kat diri sendiri...

♥ Aku WAJIB KURUS...♥

Comments

Popular Posts